Prečo konzultovať?
Či už rozbiehate start-up alebo potrebujete refrešnúť firmu, ktorá už pôsobí na trhu niekoľko rokov. Alebo ste živnostník či osoba verejného záujmu. V každom prípade môže byť konzultácia s nezávislým a nezainteresovaným odborníkom, prínosom pre váš projekt.
Výhody konzultácie
- Získanie prehľadu o jednotlivých krokoch projektu
- Upozornenie na čo klásť najväčší dôraz a kde naopak možno ušetriť
- Vysvetlenie jednotlivých procesov pri realizácii projektu
- Lepšie pochopenie cieľa projektu a budúcich cieľov napĺňaných pomocou projektu
- Poskytnutie prehľadu služieb a produktov pre úspešné dokončenie projektu
- Vysvetlenie možností ako projekt do budúcna optimalizovať a rozvíjať
Čo po konzultácii získate
- Prvý feedback k vášmu projektu
- Návrh spolupráce s cenovou kalkuláciou
- Časový harmonogram
- Odporučenie prípadných subdodávateľov
Ako to prebieha
Po odoslaní formuláru vás budem kontaktovať v priebehu dvoch dní. Dohodneme sa na termíne a forme spoločnej konzultácie. Či už online cez skype, telefonicky alebo osobne v Banskej Bystrici. V prípade väčších projektoch preferujem osobné stretnutie. Prvá konzultácie je bezplatná.
Moji klienti
Čo si o spolupráci so mnou myslia moji klienti a kolegovia
5/5
Po dlhšom zvažovaní som sa rozhodol aktívne zapojiť do diania v našom meste a kandidovať na post poslanca mestského zastupiteľstva. Uvítal som vtedy podporu mojej rodiny a priateľov, ktorí sa ma rozhodli v kampani aktívne podporiť. Anka sa vtedy zhostila strategických a komunikačných záležitosti kampane. Jednoducho povedané, pomohla mi dať celej kampani hlavu a pätu. Na základe zadefinovanej cieľovej skupiny voličov vytvorila predvolebné texty, príbeh o mne a upravila môj volebný program tak, aby bol zrozumiteľný. Vo veľmi krátkom čase nasmerovala moju kampaň tým správnym smerom. Zároveň mi bola poradcom pri všetkých podstatných otázkach, ktoré počas kampane vznikli.
Marek Šabo
kandidát na poslanca mestského zastupiteľstva
5/5
S Ankou sme spolupracovali na projektoch v konzultačnej spoločnosti. K práci pristupovala zakaždým s maximálnou zodpovednosťou a precíznosťou. Okrem marketingových aktivít školila aj náš sales tím v komunikačných a prezentačných zručnostiach, čo bolo pre nás veľkým prínosom. Pre zahraničného investora vstupujúceho na slovenský trh, riešila PR stratégiu a zastrešovala mediálne výstupy. Týmito činnosťami výrazne prispela nielen k informovanosti širokej verejnosti o projekte, ale i k rýchlemu získaniu nových zamestnancov.
Marianna Dúbravská Simonidesová
expertka na Greenfield/Brownfield projekty